Müşteri Hizmetleri
İADE KOŞULLARI
- Satın alınan ürün fatura tarihinden itibaren 15 gün içinde iade edilebilir. Bunun için;
- Ürün faturası ile birlikte getirilmeli veya kargolanmalıdır.
- Ürün orjinal ambalajı veya kutusuyla birlikte getirilmeli veya kargolanmalıdır.
- Ürün herhangi bir şekilde hasar görmemiş, boyası çizilmemiş, eskitilmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.
- Ürün tüm aksesuarları, kullanma klavuzu ve dökümanları ile birlikte eksiksiz olarak getirilmelidir. İade sırasında ambalajı ve/veya aksesuarları eksik veya hasarlı olduğu belirlenen ürünlerin bu parçaları müşteriye fatura edilir.
Garanti Şartları
Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı – üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde imalatçı – üretici veya ithalatçı firma malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
- Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın dörtten fazla tekrarlanması veya farklı arızaların altıdan fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması
- Firmanın servis istasyonuna, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı – üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmeini, iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.br> Bu ürünün kullanım ömrü 10 yıldır.
Ürünü Garanti Harici Kılan Durumlar
- Ürünün kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması doğrultusunda
- Garanti belgesinde tahrifat yapılması halinde
- Montaj yada onarımını Ventino yetkili servis personeli dışında bir kişinin yapmaya kalkışması durumunda
- Ventino yetkili servis onayı olmayan belgeler geçersiz olup, yetkili servis tarafından montajı yapılmayan cihaz garanti harici kabul edilir.
- Cihazın uygun olmayan elektrik tesisatı, voltaj ve voltaj regülatörünün çalışması veya şebekeden kaynaklanan arızalar
- Ürünün tüketiciye tesliminden sonra oluşabilecek kırık, çizik ve hasarlar (taşıma çarpma düşürme vb.) Uygun olmayan temizleme ürünlerinden kaynaklanan lekeler ve yangın sel,su basması, yıldırım düşmesi ve afetlerden meydana gelen arızalar
- Servisin talep etmesi durumunda tüketici ürünün satın alma faturasını veya garanti belgesini ibraz etme ile yükümlüdür. İbraz edilemediği durumlarda ürün garanti harici kılınabilir. Burada Ventino fatura, garanti belgesi veya servis montaj fişi bu üç belgeden bir tanesini ibraz etmesi yeterli olacaktır.
GARANTİ UYGULAMALARI
- Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
- Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
- Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı – üreticisinden birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde imalatçı – üretici veya ithalatçı firma malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
- Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın
- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın dörtten fazla tekrarlanması veya farklı arızaların altıdan fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
- Tamiri için gereken azami sürenin aşılması
- Firmanın servis istasyonuna, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı – üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmeini, iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
- Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
- Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.
- Bu ürünün kullanım ömrü 10 yıldır.